ဒါေပမယ့္ တကယ့္ကို ေတာ္တဲ့ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ဒီဇိုင္နာ၊ ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ ဒီဇိုင္နာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔ဆိုရင္ ေလ့က်င့္မႈေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ အျပင္းအထန္ ႀကိဳးစားဖို႔ လိုပါတယ္။ ျမွတ္ႏွံၿပီး လုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အကယ္၍ သင့္အေနနဲ႔ ခုမွ ဒီဇိုင္နာ ျဖစ္ဖို႔ ႀကံစည္ေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ဆိုရင္ ဒီဇိုင္နာအလုပ္ကို ေမဂ်ာေနရာမွာ ထားရမလား၊ မိုင္နာ ေနရာမွာ ထားရမလား စသည္ျဖင့္ သိခ်င္လာပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ့္အေနနဲ႔ ဒီဇိုင္နာ တစ္ေယာက္အျဖစ္ အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္း ျပဳသင့္မျပဳသင့္ စမ္းစစ္ၾကည့္ခ်င္ လာပါလိမ့္မယ္။ ဒီလို ျမွတ္ႏွံၿပီး လုပ္ရမယ့္ ေနရာေတြမွာ အခ်ိန္ေပးၿပီး လုပ္ရမယ့္ေနရာေတြမွာ ခရီးေတာ္ေတာ္ေပါက္မွ မျဖစ္ႏိုင္မွန္း သိတဲ့အခါ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မစခင္ကတည္းက ျဖစ္ႏိုင္ မျဖစ္ႏိုင္ ႀကိဳတင္ စမ္းစစ္တာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ကဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ္ကိုယ္ကို ဒီဇိုင္နာ မျဖစ္သင့္တဲ့ အခ်က္ေတြ စမ္းစစ္ၾကည့္ရေအာင္ . . . . . . . . . . .
၁။ သင့္မွာ အႏုပညာ ဓာတ္ခံမရွိရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔
ဒီလိုေျပာလိုက္ရင္
နည္းနည္းေတာ့ ေခါင္းေျခာက္ သြားပါလိမ့္မယ္။ တစ္ခ်ဳိ႕ေတြက ဒီဇိုင္နာနဲ႔
အႏုပညာဓာတ္ခံကို ခြဲျခားၿပီး ေတြးတတ္လို႔ပါ။ လံုးဝမဆိုင္တဲ့ သီးျခား
အုပ္စုေတြလို႔ ျမင္တတ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခ်ဳိ႕ေတြကေတာ့ အနည္းငယ္ ဆက္စပ္မႈ
ရွိတယ္လို႔ လက္ခံၾကပါတယ္။
တကယ့္ သေဘာမွာေတာ့ အဲဒီလို အမ်ဳိး
မတူဘူးလို႔ ေတြးတာ အႏုပညာ ဓာတ္ခံမရွိပဲ ဒီဇိုင္နာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္
ဆိုတဲ့အေတြးဟာ မွားတယ္လို႔ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ဒီဇိုင္နာဆိုတာ အနုပညာသမားပါပဲ။
အႏုပညာ ဓာတ္ခံရွိတဲ့သူေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို ဘာေၾကာင့္ ဆိုႏိုင္သလဲဆိုရင္
ခုေခတ္မွာ တကယ့္ေအာင္ျမင္တဲ့ ဒီဇိုင္းေတြ၊ ဖန္တီးခ်က္ေတြ အားလံုးဟာ အႏုပညာ
ပစၥည္းေတြ ျဖစ္လို႔ပါပဲ။
အေကာင္းဆံုးဆိုတဲ့
ဒီဇိုင္းလိုဂိုေတြ၊ Website ဒီဇိုင္းေတြ အမ်ားစုဟာ စာရြက္ေပၚမွာ
ေရးျခစ္ပံုေဖာ္ၿပီး ဒီဇိုင္းအဆင့္ကို စခဲ့ၾကတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါက Website
ေတြမို႔ ထားပါဦး။ ကြန္ပ်ဴတာေပၚမွာ ဒီဇိုင္းေတြ ဆြဲႏိုင္ဖို႔ အေထာက္အပံ့
ေပးေနတဲ့ Photoshop လို Illustrator လို Software ေတြမွာလည္း အႏုပညာေျမာက္
ပစၥည္းေတြ အျပင္မွာလို ဖန္တီးႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ေပးထားတာ ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ အႏုပညာ ဓာတ္ခံ မရွိရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔။
၂။ ဒီဇိုင္းေတြကို မခ်စ္တတ္ရင္ ဖန္တီးဖို႔ အရူးအအမူးမျဖစ္ရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔
တကယ့္ကို
ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ ဒီဇိုင္နာေတြဆိုတာ ဒီဇိုင္းေတြကုိ ခ်စ္တတ္ၾကသလို
ဖန္တီးဖို႔လည္း အရူးအမူး စိတ္အား ထက္သန္ၾကပါတယ္။ ဒီဇိုင္းဖန္တီးေနတဲ့
အခ်ိန္မွာ ထမင္းေမ့ဟင္းေမ့ လုပ္တတ္ၾကပါတယ္။ ရူးသြပ္တယ္ ဆိုတာ ႀကိဳက္တယ္၊
ႏွစ္သက္တယ္ ဆိုတာထက္ အမ်ားႀကီး ပိုပါတယ္။ အဲဒီေနရာမွာ ရူးသြပ္မႈ အဆင့္ကို
ဘယ္လို တိုင္းတာမလဲ။ အဓိကက ဒီဇိုင္းသမားဟာ ဒီဇိုင္းဆြဲဖို႔သာ
အာရံုက်ေနဖို႔ပါ။ ဒီ ဒီဇိုင္းက ပိုက္ဆံ ဘယ္ေလာက္ ရမွာလဲ၊ ဘယ္ေလာက္
အထိလုပ္ရမွာလဲ၊ စသည္ျဖင့္ ေတြးမေနတတ္ပဲ ဒီဇိုင္းက ဒီဇိုင္းအတြက္၊ Art for
Art Sake ဆိုသလို ေတြးေတာ ဖန္တီးေနတာမ်ဳိးပါ။ အဲဒီလို အရူးအမူး ျဖစ္ေနမွသာ
အသစ္ေတြကို ဖန္တီးႏုိင္သလို အသစ္ေတြကို ဆာေလာင္တတ္လာမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။
အဲဒီအျပင္ ကိုယ့္အေနနဲ႔ ဒီဇိုင္နာ
တစ္ေယာက္ အရူးအမူးကို ျဖစ္ခ်င္ေနဖို႔ လိုပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ေတာ့
ဒီဇိုင္နာေကာင္း တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
“လက္ကုန္သြားတယ္”
ဆိုတဲ့ ျပႆနာဟာ ဒီဇိုင္နာေတြအတြက္ အဓိက အတားအဆီး ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို
လက္ကုန္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ စာေရးတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဒီဇုိင္းဆြဲတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္
ဘာမွ ေရွ႕ဆက္လို႔ မရ ျဖစ္သြားတတ္ပါတယ္။ အဲဒီလို လက္ကုန္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ
လက္ျပန္တက္လာဖို႔ အသစ္ေတြကို ဆက္လက္ဖန္တီးဖို႔ ေစာင့္ရတဲ့အခ်ိန္ကို အတိအက်
ေျပာလို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ အဲဒီလိုေစာင့္ရင္း ေစာင့္ရင္း ပံုစံတူ ပေရာဂ်က္
တစ္ခုမ်ား ေရာက္လာမလားလို႔ ေတြးရင္ အခ်ိန္ေတြ ကုန္သြားတဲ့သူေတြ မနည္းပါဘူး။
အဲဒီလို လက္ကုန္ရျခင္း အေၾကာင္းအရင္းေတြကို ျပန္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္
အေၾကာင္းအရင္းေတြက အမ်ားႀကီး ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ အႏုပညာ လြပ္လပ္ခြင့္မရတာ၊
ေၾကးစားဒီဇိုင္နာ ဆန္လာတာ၊ အသစ္ေတြကို ေတြးေတာဖို႔ အခ်ိန္မရတာ၊
ဥာဏ္မကြန္႔ျမဴးႏုိင္တာ၊ က်င္လည္ႏိုင္တဲ့ နယ္ပယ္ ကုန္သြားတာ စသည္ျဖင့္
အမ်ားႀကီး ရွိႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီလုိ ျဖစ္လာၿပီဆိုရင္ ကိုယ့္ကို ျပန္လည္
လက္တက္ႏိုင္ဖို႔ အသစ္တစ္ဖန္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားေပးႏိုင္ဖိို႔ တစ္ခုတည္းေသာ
နည္းကေတာ့ ရူးသြပ္မႈ ပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ရူးသြပ္တဲ့စိတ္ ကို
ျပန္လည္ေမြးျမဴဖို႔ လိုပါတယ္။ အဲဒီလို ေမြးလိုက္မွ ေဘးကေန သက္ေရာက္ေနတဲ့
အတားအဆီးေတြကို ဖယ္ရွား ႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီဇိုင္းေတြကုိ မခ်စ္ရင္ ဒီဇိုင္းေတြကို ဖန္တီးဖို႔ မရူးသြပ္ရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔။
၃။ လြယ္လြယ္နဲ႔ အရံႈးေပးတတ္သူ၊ အာရံုမစိုက္ႏိုင္တဲ့သူ၊ အခ်ိန္မေပးႏိုင္တဲ့သူဆိုရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔
ဒီဇိုင္နာေတြ
အေနနဲ႔ အာရံုစူးစိုက္မႈ ရွိဖို႔ဆိုတာ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္တဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။
တစ္ခုတည္း အေပၚမွာ အာရံုစူးစိုက္မႈ ရွိရွိ စ်န္ဝင္စားၿပီး လုပ္မွသာ
ဒီဇိုင္းေကာင္းေတြ ထြက္လာႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီလုိ အာရံုစိုက္ၿပီး
ဒီဇိုင္္းေတြကို ေရးဆြဲတဲ့အခါမွာလည္း တစ္ခါတစ္ေလမွာ ၁၅ မိနစ္၊ နာရီ ဝက္နဲ႔
ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ ဒီဇိုင္းတစ္ခု ထြက္လာႏုိင္သလို တစ္ခါတစ္ေလမွာ တစ္ႏွစ္၊
ႏွစ္ရက္၊ သံုးေလးရက္ စသည္ျဖင့္ အခ်ိန္ေတြ ၾကာၿပီး ဒီဇိုင္း ျဖစ္မလာတာလည္း
ရွိတတ္ပါတယ္။ အဲဒီလို အခ်ိန္မွာ လြယ္လြယ္နဲ႔ လက္ေလ်ာ့တဲ့သူ၊
အာရံုမစိုက္ႏိုင္တဲ့သူ အခ်ိန္မေပးႏိုင္တဲ့သူေတြ အေနနဲ႔ ဘယ္္လိုမွ
ဒီဇိုင္းအလုပ္ မလုပ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ အသိသာႀကီး ျဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ့္အေနနဲ႔ ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းအတြက္ ဒီဇိုင္နာလုပ္မယ္လို႔ စိတ္ကူးထားသလား။
ဒါဆိုရင္ေတာ့ အေရာင္ေတြခ်ိန္းတာ၊ စြန္းထင္းေနတာေတြ ဖယ္ရွားတာ၊ တကယ့္
အစစ္အမွန္အတုိင္း ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးတာ၊ ေဖာင့္ေတြမ်ဳိးစံုသံုးတာ အေရာင္းေတြ
ကစားတာ စသည္ျဖင့္ ပ်င္းေလာက္ေအာင္ ထိုင္ၿပီး လုပ္ရပါေတာ့မယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ
ဒီဇိုင္းတစ္ခုကို တစ္ပတ္နဲ႔ေတာင္ မအပ္ႏိုင္တာမ်ဳိးေတြ ရွိလာေတာ့မွာ
ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ့္ အလုပ္မွာေတာ့ အခ်ိန္ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြ ရွိလာမွာ
ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို က်ဥ္းထဲက်ပ္ထဲ ေရာက္တဲ့အခါ လြယ္လြယ္နဲ႔
အရံႈးေပးတတ္တဲ့သူ၊ အာရံုမစိုက္ႏိုင္တဲ့သူ၊ အခ်ိန္မေပးႏိုင္တဲ့သူ
ဒီဇိုင္းနာလုပ္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
၄။ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး မေကာင္းရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔
ဒါကေတာ့
ကိုယ့္အဖြဲ႕ကလူေတြနဲ႔ အဆင္ေျပရဲ႕လား ဆိုတဲ့အေပၚ မူတည္ပါတယ္။ အဖြဲ႔လိုက္
လုပ္ကိုင္ေဆာက္ရြက္ တတ္ရဲ႕လား။ ဒီေမးခြန္း ကေတာ့ လူတိုင္း ရင္းႏွီးၿပီးသား
ျဖစ္မွာပါ။ အလုပ္လုပ္ဖူးတယ္ ဆိုရင္ေပါ့။ အဲဒီလိုပါပဲ ဒီဇိုင္နာ
အလုပ္ေတြမွာလည္း လူအမ်ားနဲ႔ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ဖို႔ လိုပါတယ္။
ဒါကေတာ့ ဒီဇိုင္နာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဘဝင္မက်ႏုိင္တဲ့ ကိစၥျဖစ္ပါတယ္။
ဒီဇိုင္းဆြဲမယ္ဆိုရင္ တစ္ေယာက္တည္း ထိုင္ၿပီးဆြဲခ်င္ ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္
တကယ့္ အလုပ္ေလာကမွာ အဲဒီလို လုပ္လို႔ မရပါဘူး။ အပိုင္းလိုက္ အကန္႔လိုက္
တာဝန္ယူၾကရပါတယ္။ သူက Heading Design ကိုယ္က Body Design စသည္ျဖင့္
တာဝန္ယူ ေရးဆြဲၾကရပါတယ္။ အဲဒီအခါမွာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈ မရွိရင္
တကယ္တန္း Product အျဖစ္ ျပန္ေပါင္းတဲ့အခါ ဘယ္လိုမွေပါင္းလို႔ ကိုက္မွာ
မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ သူက Color Scheme တစ္မ်ဳိး၊ ကိုယ္က Color Scheme
တစ္မ်ဳိးဆိုရင္ ဘယ္လိုမွာ ေပါင္းလို႔ရမွာ မဟုတ္ပါ။
ဒါေပမယ့္ ဒီဇိုင္း အလုပ္ေတြမွာ တစ္ခါတစ္ေလ
တစ္ဦးတည္း ႀကိတ္ရတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ အဲဒီလို တစ္ဦးတည္း ႀကိတ္ရတာလည္း
ရွိသလို ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ ရတာလည္း ရွိပါတယ္။ အဲဒီအတြက္
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး ေကာင္းဖို႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ တတ္ဖို႔ လိုလာတာ
ျဖစ္ပါတယ္။
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး
ေကာင္းဖို႔ ဆိုတဲ့ေနရာမွာ ကိုယ့္ကို အလုပ္အပ္တဲ့သူေတြနဲ႔ အဆင္ေျပတာ၊ ကိုယ့္
လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ အဆင္ေျပတာ စတဲ့အခ်က္ေတြတင္ ေျပာတာ မဟုတ္ပါဘူး။
တကယ္ေတာ့ ဒီဇိုင္းဆိုတာကလည္း အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ ဆက္သြယ္တဲ့ ၾကားခံ
ဖန္တီးမႈ တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး ပစၥည္းတစ္ခုပဲလို႔
ဆိုရင္ မွားမယ္ မထင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး ေကာင္းရင္
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး သေဘာတရားေတြကို နားလည္ရင္ ဒီဇိုင္းေကာင္းေကာင္း
ဖန္တီးႏိုင္မယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး မေကာင္းရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔။
၅။ ေဝဖန္မႈေတြ မခံႏုိင္ရင္ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔
လူတစ္ေယာက္က
ကိုယ့္အိမ္ထဲ ဝင္လာၿပီး မင္း အခန္းကို ဒီလိုျပင္ပါလား၊ ဟိုလိုျပင္ပါလားနဲ႔
ေျပာရင္ ေဝဖန္ရင္၊ ခ်က္ခ်င္း စိတ္တိုလာမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ မခင္တဲ့သူဆို
မ်က္ႏွာကို လက္သီးနဲ႔ ပိတ္ထိုး ပစ္ခ်င္စိတ္ ေပါက္လာမွာ ေသခ်ာပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ေဝဖန္ေရးဆိုတာ ဒီဇိုင္နာေတြ အတြက္ မရွိမျဖစ္ အေရးပါတဲ့
အရည္အေသြးထိန္းသိမ္းေရး၊ တိုးတက္ေရး အခန္းက႑ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို ေဝဖန္တာကို
ခံႏိုင္မွလဲ တကယ့္ကို ေကာင္းမြန္တဲ့ ဒီဇိုင္းေတြ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈေတြ
ျဖစ္ လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိုင္ဒီယာကို
မေကာင္းဘူးလို႔ သြားေျပာတာ တကယ္ေတာ့ ဘယ္သူမွ ႀကိဳက္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ ေဝဖန္မႈတိုင္းေတာ့ အလုပ္ျဖစ္မယ္ တပ္အပ္ မေျပာႏုိင္ပါဘူး။
ေဝဖန္မႈကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ တုန္႔ျပန္တတ္ဖို႔ လိုသလို ကိုယ္က ျပင္ဖို႔
လိုေနရင္လည္း ျပဳျပင္တတ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီလိုဆိုေတာ့လည္း ေဝဖန္လာတိုင္း
လည္ပင္းေၾကာေထာင္ေအာင္ ျပန္ျငင္းခိုင္းတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အေကာင္းဆံုး
ဒီဇိုင္းတစ္ခု ထြက္ေပၚလာေရး ဆိုတဲ့ အေျခအေနအေပၚမွာ မူတည္ၿပီး အလုပ္သေဘာ
ေဝဖန္ေဆြေႏြးၾကတာကို ဆိုလိုပါတယ္။
အဲဒီလို
ေဝဖန္မႈဆိုတာ ကိုယ့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အခ်င္းခ်င္းတင္ မဟုတ္ပါဘူး။
ကိုယ့္ကို အလုပ္အပ္သူေတြနဲ႔ ေျပာဆိုဆက္ဆံတဲ့ အခါမွာပါ အေရးပါ ပါတယ္။
ကိုယ္ကို လာအပ္တဲ့ Customer အေနနဲ႔ ဒီဇိုင္း အလုပ္နဲ႔ မရင္းႏွီးႏိုင္တာ
အမ်ားႀကီးပါမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို အေျခအေနမ်ဳိးနဲ႔ အလုပ္အပ္တာ ဆိုရင္
ကိုယ့္က အေကာင္းဆံုး ဆြဲထားေပမယ့္ Customer အေနနဲ႔ ေဝဖန္မွာ ေသခ်ာပါတယ္။
ဟိုဟာ ျပင္ခိုင္း ဒီဟာ ျပင္ခုိင္းေတြ ရွိလာပါလိမ့္မယ္။ အဲဒါအခါမွာ
ကိုယ့္အေနနဲ႔ ေဝဖန္မႈဒါဏ္ကို ခံႏိုင္ရည္ရွိၿပီး Customer နဲ႔
ညွိႏႈိင္းတတ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ အဲဒီလိုမွ မညွိႏိႈင္းပဲ၊ နားလည္တာလဲ မဟုတ္ပဲနဲ႔
လာေဝဖန္ေနတယ္လို႔ ျမင္ရင္ေတာ့ မ်က္ႏွာကို လက္သီးနဲ႔ ပိတ္ထိုး
ပစ္ခ်င္စိတ္ေတြ တစ္ဖြားဖြား ျဖစ္လာမွာ ေသခ်ာပါတယ္။
ကိုယ္က
Customer နဲ႔ တိုက္ရိုက္ ထိေတြ႔ရတာ မဟုတ္ပဲ၊ အထက္မွာ ေဘာ့စ္နဲ႔
သြားရတာမ်ဳိးဆိုရင္လည္း ေဝဖန္မႈက လြတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ္က အေကာင္းဆံုး
ျဖစ္ေအာင္ တစ္ေန႔လံုး တစ္ညလံုးဆြဲထားတဲ့ ဒီဇိုင္းကို ေဘာ့စ္က
အေကာင္းျမင္ခ်င္မွ ျမင္ပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအခါမွာ ဟိုဟာ မလုပ္နဲ႔ ဒီဟာလုပ္
စတဲ့ ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြ ရလာႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီအခါ ေဝဖန္မႈကို ခံႏိုင္ရည္
မရွိရင္ မလြယ္ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ေဝဖန္မႈဆိုတဲ့ အပူဒါဏ္ကို ခံႏုိင္ရဲ႕လား၊ မခံႏိုင္ရင္ေတာ့ ဒီဇိုင္နာ မလုပ္ပါနဲ႔။
လို႕ျမန္မာphotoshop အဖြဲ႕ကေရးသားေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္
No comments:
Post a Comment